"Iets maken van wat stuk is en vervolgens de klant tevreden stellen. Dat is het mooiste wat er is!"
Servicetechnicus
Wesley werkt als servicetehnicus voor grote kantoorpanden. Benieuwd naar hoe hij zijn werk ervaart? Bekijk de video!
Pranger-Rosier is een grote organisatie en is onlangs overgenomen door Unica. Ondanks de omvang van het bedrijf, zijn er veel korte lijntjes op de werkvloer. Iets wat Wesley erg prettig vindt werken. Als er iets aan de hand is kan hij gemakkelijk naar kantoor bellen en wordt het probleem direct aangepakt. Het is een platte organisatie.
Als het aan Wesley lag hoefde er helemaal geen tekort aan mensen te zijn in de techniek. Tegenwoordig willen veel mensen doorleren, echter is dit in zijn functie ook zeker mogelijk. Wesley leert juist veel door omdat hij altijd op de hoogte moet zijn van de nieuwste technieken.
Als servicetechnicus ben je het eerste aanspreekpunt voor de klant. Je komt interessante en ingewikkelde problemen tegen. Het kost hem soms veel tijd om te onderzoeken wat het probleem is. Het oplossen van het probleem is soms simpel, het vervangen van een onderdeel. Maar het kan ook een groot probleem zijn waardoor er bijvoorbeeld een klein project ontstaat. Voor Wesley is elke dag een uitdaging omdat hij nooit weet waar hij vandaag tegenaan loopt.
"Iets maken van wat stuk is en vervolgens de klant tevreden stellen. Dat is het mooiste wat er is!"
"Jonge mensen moeten kiezen voor techniek. Het is dynamisch en verschillend."
"Ik heb inmiddels een stuk of acht papieren mogen halen binnen vijf jaar tijd."
24/7 bereikbaar voor technische storingen
Privacy Policy | Disclaimer
Ontwerp en realisatie door